Portfólio B+N Referencia Zrt. bolo rozšírené o novú službu: spoločnosť zaviedla jedinečnú inováciu v nemocnici v Hathane. Pomocou takzvaných „inteligentných skriniek“ môžu mať zamestnanci klienta „automaticky“ prístup k svojmu pracovnému odevu.
Spoločnosť nedávno predstavila svoj nový systém sledovania textilu, takzvaný projekt „inteligentného kabinetu“ v nemocnici a poliklinike Alberta Schweitzera. B+N je zodpovedná za inštaláciu, implementáciu a prevádzku tohto systému.
Vďaka „inteligentnej skrinke“ spoločnosti B+N je obeh textilu medzi inštitúciou klienta a práčovňou transparentný a plánovaný
Tento projekt ponúka efektívne a presné riešenie správy pracovných odevov. Distribúciu čistého šatstva a zber špinavého šatstva riadia inteligentné skrinkové systémy inštalované u klienta. Systém sa skutočne ľahko používa: RFID štítky sú pripevnené k odevom, s ktorými sa manipuluje a čítačky RFID sú umiestnené na policiach. Profil každého zamestnanca obsahuje údaje o type a veľkosti oblečenia, ktoré má byť poskytnuté. Kabinet má presné informácie o dostupných zásobách a priebežne eviduje zber a distribúciu šatstva. Automatická je aj správa systému.
Špinavá nádoba na bielizeň po naplnení automaticky odošle správu poskytovateľovi služieb, ktorý podnikne potrebné kroky na jej zmenu. Vďaka „inteligentnej skrinke“ je obeh textilu medzi inštitúciou a práčovňou transparentný a plánovaný počas celej životnosti textílií.
Inovácia B+N Referencia Zrt., ktorá nemá v Maďarsku obdobu, je veľkou pomocou pre nemocnice
Tento systém poskytuje výhody pre každého: zamestnanci si môžu rýchlo a pohodlne zaobstarať pracovný odev a nechať svoje špinavé oblečenie v skrinke. Nemocnica na tento účel nepotrebuje vyhradený personál a miestnosť a môže ľahko sledovať textilný mnažment.
Táto inovácia B+N Referencia Zrt., ktorá nemá v Maďarsku obdobu, sa plánuje v budúcnosti využívať v čo najväčšom počte nemocníc na nepretržitú, rýchlu a sledovateľnú správu pracovných odevov zamestnancov.